16 mrt. 2015

Marije's Nieuwe Blog

Hee allemaal,
Allereerst, wooow! Ik vind het best wel heel erg knap als iemand dit berichtje leest! Deze blog is al zo verouderd en non-actief dat ik niet echt verwacht dat er abonnees zijn. In ieder geval, zoals jullie misschien al door hebben zijn de Alegria dagen (denk ik) voorbij. Ik denk niet dat ik ooit nog echt iets op Alegria ga plaatsen,

Daarom heb ik besloten een nieuw blog te beginnen. Een eigen plekje op het web waar ik mijn gedachtespinsels kwijt kan. Het zal te vergelijken zijn met Alegria, maar dan iets meer 'eigen'. Dus ja... als je mijn artikelen hier op Alegria leuk vond, dan is dit misschien een leuk alternatief voor je. Ik ben in ieder geval heel erg blij met mijn nieuwe blog en het lijkt me erg leuk om daar wat oude Alegria volgers op terug te zien.

Mijn nieuwe bloglink: Marije's Messy Life

Veel liefs, Marije

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wij raden deze artikelen aan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...