10 jul. 2014

Mijn nieuwe agenda ♥.

 Ik vind altijd een paar dingen leuk aan een begin van een nieuw schooljaar: nieuwe mentor, nieuwe vakken en NIEUWE SCHOOLSPULLEN! Ik weet dat ik nogal vroeg ben maar toen ik de nieuwe agenda's bij de Hema zag liggen moest ik gewoon even kijken, kijken, kijken en kopen. Ik ging voor dit licht blauwe/groene exemplaar. Op de voorkant staat heel toepasselijk: 'Actually, in fact I don't really care. (Dit doet me misschien maar misschien ook niet denken aan dat liedje van Demi Lovato. Ik heb mijn agenda een beetje gepimpt, dusja... ik dacht ik laat dat even zien.



Waaah, nog zo netjes! ♥ Sorry, ik word op de een of andere manier altijd helemaal rustig van nog helemaal lege schriftjes enzo. Allereerst heb ik in mijn hele agenda een countdown naar Mockingjay Part 1 (de derde The Hunger Games film) gemaakt, als jullie mij een beetje kennen dan weten jullie namelijk dat ik daar mateloos geobsedeerd door ben. Ook ben ik begonnen met op alle pagina's een leuk plaatje te plakken. Hierboven zie je bijvoorbeeld Sam Claflin (ik kijk hier echt niet de hele tijd naar zijn kont of zoiets... echt niet) en Josh Hutcherson (♥) die zichzelf zijn. Ik heb trouwens niet op elke pagina een The Hunger Games/cast plaatje. Er staat ook persoonlijke foto's, foto's van geweldig eten, leuke memes en dat soort dingen in.
Op sommige pagina's heb ik de foto gedecoreerd met Washi Tape, bij anderen heb ik er nog dingen bij geschreven (ik heb echt niet allemaal hartjes bij een foto van Jennifer Lawrence en Josh Hutcherson samen getekend... echt niet). Ik vind het er eerlijk gezegd allemaal heel erg leuk uit zien :). 

Ik vond deze laatste twee foto's nog wel leuk om als vergelijking te laten zien. Op de bovenste foto ben ik jarig en er staat doodleuk met potlood heel klein 'jarig'. Op de onderste foto zie je de dag dat Mockingjay Part 1 uitkomt en de hele pagina is vol getekend. (Ik moet dan nu ook wel zeggen, ik kijk iedere dag sinds Catching Fire of er al weer nieuwe informatie uit is gekomen, laat me :P).

Dit was even een heel kort artikel over mijn nieuwe agenda waarin ik veels te veel over The Hunger Games en de cast en de crew praatte, mijn welgemeende excuses maar ik kan het niet laten. Stay beautiful, because you are. Liefs, Marije

4 opmerkingen:

  1. Leuke agenda! Ik was naar catching fire geweest, echt een leuke film. Willen jullie mijn blog bekijken? Hij is pas niews, dus veel moet je niet verwachten ;)
    Link : lifefashionandbeautyx.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha leuke agenda,
    Ik heb laatst ook zo'n leuke agenda van de Hema gekocht.
    Liefs Maaike

    BeantwoordenVerwijderen

Wij raden deze artikelen aan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...