12 jul. 2014

DIY: Quote Wall

Ik ben sinds een paar weken bezig met een nieuw projectje :). Een paar weken geleden kocht ik een boek genaamd Every Day (David Levithan) en in dit boek stond een kamer beschreven. In deze kamer had een jongen zijn hele kamer volgeplakt met post-its met quotes. Ik, als boek en quote liefhebber, moest dit natuurlijk ook doen. Dus ik begon met het plakken van post-its op mijn lamelle. Ik dacht, misschien is het wel leuk om te laten zien.



(Quote 1: The Hunger Games - Suzanne Collins, Quote 2: The Perks of being a Wallflower - Stephen Chbowsky)
Ik moet zeggen, het is ontzettend veel werk. Maar het is ook iets waarvan er met de jaren steeds meer gaan komen. Zo wil ik alleen maar quotes van boeken die ik heb gelezen. (Oké misschien heb ik heel stiekem The Perks of being a Wallflower niet gelezen, maar ik ga hem lezen!) Ik heb nu één stuk lamelle helemaal volgeplakt met quotes, maar er zijn iets van 10 stukken ofzoiets dus ik heb nog wel even de tijd.
(Beide quotes: Every Day - David Levithan)
Ik vind het er zelf eigenlijk superleuk uitzien. Ik vind de stukjes washi tape waarmee de quotes zijn opgeplakt echt super vrolijk (alle washi tape is van de Action behalve de lichtblauwe met kruisjes bij de the Hunger Games quote op het tweede plaatje, die is van de art winkel). Ik vind het ook redelijk inspirerend, ik teken altijd aan mijn bureau en de lamelle hangen daar boven, dus dat is superfijn. Ook vind ik het best leuk om te zien dat mensen er ook echt naar gaan kijken als ze op mijn kamer zijn.

(Quote: The Fault in our Stars- John Green)

De meeste quotes zijn van John Green boeken en de The Hunger Games trillogie, ook zitten er veel bij van Every Day van David Levithan en sommige zijn van Harry Potter. Telkens als ik een boek uitlees moet ik minstens een quote eruit halen om hem aan mijn lamelle te hangen, zo wordt het ook steeds voller.
(Quote: Paper Towns- John Green)

(Geen idee waar deze quote vandaan komt dus). 
Ook laat ik vriendinnen quotes achterlaten. De quote hierboven is bijvoorbeeld door een vriendin van mij geschreven. Zo heb ik niet alle quote briefjes zelf gemaakt en dat vind ik eerlijk gezegd ontzettend leuk :).

Wat vinden jullie ervan? Stay beautiful, because you are. Liefs, Marije.

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee! Ik houd ook heel erg van quotes, dus misschien dat ik ook nog wel zoiets ga doen :))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, als je het doet, zou je er dan een foto van willen sturen? Dat lijkt me echt leuk om te zien!

      Verwijderen

Wij raden deze artikelen aan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...