14 jul. 2014

Current Loves

Heee! Vandaag heb ik een 'Current Loves' artikel voor jullie. Ik heb weer allemaal nieuwe verslavingen in mijn leven dus ja, ik vond het tijd om deze met jullie te delen. Dit is echt een superslechte inleiding van een artikel, sorry!


Oké. Ik weet hoe super super super super super slecht dit is. Maar een van mijn 'Current Loves' is de app van Kim Kardashian. Iedereen had het hier over op Tumblr, dus ik dacht, laat ik het voor de grap downloaden. En toen kwam ik erachter dat het dus eigenlijke een best wel leuke app is. In deze app ben je een karakter dat bij toeval ontdekt wordt door Kim Kardashian. Dan begint je reis om een superbekende celebrity te worden. Hierbij kun je ook je eigen kleding uitkiezen, relaties beginnen, een huis kopen en nog veel meer! Natuurlijk is dit wel weer zo'n standaard spel waarbij je 'energie' hebt die je uitgeeft, en als je te weinig energie hebt moet je of wachten of nieuwe energie kopen. Maar eerlijk gezegd vind ik dit spel echt ontzettend leuk en verslavend. Het heet 'Kim Kardashion: Hollywood'. 

Nu even over een ander spel: the Sims 4! Hij is nog lang niet uit, sterker nog, we moeten nog tot 4 september wachten totdat the Sims 4 eindelijk in de winkels ligt, maar wel komen we al steeds meer dingen te weten over de nieuwe versie van mijn favoriete spel aller tijden. Ik heb al net zo lang gezeurd tegen mijn ouders totdat ik zeker weet dat ik hem voor Sinterklaas mag :). Want ik wil deze echt suuupergraag. Ik heb thuis zelf Sims 2 met bijna alle uitbreidingspakketten. Sims 3 heb ik even aan mij voorbij laten gaan, maar ik ben dus wel van plan om Sims 4 te kopen/ krijgen :). Ik vind het er echt supercool uitzien tot nu toe, je kunt jouw Sims helemaal aanpassen met sliders en je Sims hebben echte emoties. Wel vind ik het erg teleurstellend dat er geen peuters en zwembaden zijn, alhoewel ik de keuze wel begrijp.
Als je Alegria echt al heel lang volgt (zeker een jaar), dan weet je misschien dat ik ontzettend fan ben van de muziek van Ed Sheeran. En nu heeft hij eindelijk een nieuw album! Multiply! Toen ik Sing voor het eerst hoorde was ik eerlijk gezegd best bang dat het hele album zo zou worden. Maar toen eindelijk alle liedjes op YouTube stonden werd ik aangenaam verrast. Wat een geweldig album! Ik heb eigenlijk maar één liedje dat ik niet zo leuk vind, the Man. Maar dat wordt helemaal goed gemaakt door liedjes als I'm a Mess, One en Don't en nog veeeel meer. En nu vind ik Sing ook steeds leuker worden.
Last but not least. De propaganda van Mockingjay Part 1 is eindelijk begonnen. Het was ook wel nodig, want ik was eigenlijk best verdrietig met het bericht dat het filmen van Mockingjay Part 1 & 2 was afgelopen (dat is al een tijdje geleden trouwens, één maandje ofso). De eerste teaser vond ik al geweldig, maar de tweede vind ik nog beter. Kippenvel. Wel zou ik je aanraden om eerst het boek te lezen, voordat je ze kijkt... want anders is het nogal verwarrend... extreem verwarrend.

Wat zijn jouw current loves? Stay beautiful, because you are. Liefs, Marije

4 opmerkingen:

  1. Ik ben alleen naar hungergames cathing fire geweest, en het eidne vond ik fk verwarrend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stomme blog eerst was het leuk nu plaatsen jullie niks meer stop dan gewoon met bloggen marije, want irene plaatst hier toch niks op heeft ze nooit gedaan wat een bitch

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kunnen jullie niet een berichje plaatsen dat jullie even niet(nooit?) meer gaan posten?

    BeantwoordenVerwijderen

Wij raden deze artikelen aan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...