5 mei 2013

30 days challenge dag 4 - Jouw Verzameling















Hallo, we weten het, de 30 days challenge is al een tijdje lang niet gezien geweest op onze blog. Maar hij is er weer, en dit keer moeten we onze verzameling beschrijven. In dit bericht kan je al lezen over Irene's schriftenverzameling, daarom even een andere verzameling van Irene.






Irene



Ik heb ongeveer tot groep 6 beeldjes en hutselfrutsels verzameld. Ik vond dat toen allemaal heel erg leuk en mooi voor mijn kamer, maar ik was er mee gestopt toen ik schriften interessanter begon te vinden. Ik kreeg eerst ook wel eens beeldjes enzo voor mijn verjaardag ofzo, maar nu zijn dat ook meestal schriften. Een verzameling die nogal dood is gegaan dus. En ja, dat is een Diddl spaarpot in de onderste rechterhoek.



Marije:


Jullie weten dit al, ik spaar gummen. Dit is niet mijn hele verzameling, ik mis er heel veel -helaas-. Hierbij wel de leukste. Laat ik van links naar rechts, van boven naar beneden gaan vertellen. Helemaal bovenaan een heel saaie werkgum, waar ik amper iets mee doe. Daaronder de geurgummen van de Action. Ik kreeg ze, ik kocht ze, ik kreeg ze. Mijn verzameling geurgummen van de Action is aardig groot :). Ze gummen in iedergeval heel lekker. Daaronder een doosje met allemaal kleine, kawaii, fruit gummetjes. Ik kreeg dit doosje van Irene in 2010 maar ik heb er nog steeds niet mee gegumt, ik vind het somde :(. Daarnaast een Love gum, daar heb ik er drieduizend van :). Daaronder een pinda, die heb ik een jaar geleden gekocht bij de Hortus Botanicus. Hij is gewoon ontzettend grappig. Daaronder twee saaie werkgummen. Links, een roze kneedgum (niet de vieze dit keer... ik heb een nieuwe gekregen omdat de oude te ranzig was). Dan... drie snorrengummen. Deze kreeg ik dit jaar van Irene. Hier zat ook nog een roze bij, maar die ligt op school. Drie monstergummetjes. Twee maanden geleden gekocht bij de Action. Hiervan ligt de paarse op school. Een Chuck Taylor All-Star gum, omdat het kan. Een vlindertje, love en twee werkgummen. Niet heel bijzonder ofso. Daarnaast ligt ook nog een smartphone gum. Pfoeee. Ik heb best veel gummen.


2 opmerkingen:

Wij raden deze artikelen aan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...